Η εταιρία

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥΕφημερίδα ΕμπρόςΤουριστικό οδηγός λήμνουΤουριστικό οδηγός λέσβου

Η επιχείρηση ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΕ, είναι μια πρότυπη πολυμετοχική επιχείρηση στο Βόρειο Αιγαίο, στο χώρο των εκδόσεων, εκτυπώσεων και επικοινωνίας. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επιφανείας 710 τετραγωνικών, που περιλαμβάνουν γραφεία, ατελιέ και  μια πλήρη σύγχρονη εκτυπωτική μονάδα, ενώ απασχολεί 39 μισθωτούς και 12 εξωτερικούς συνεργάτες.  Επίσης διαθέτει υποκατάστημα στη Λήμνο και στο κέντρο της πόλης της Μυτιλήνης. Η εταιρία είναι πιστοποιημένη κατά ISO 9001:2008 για το σύνολο των εργασιών της.

Με βάση την μεγαλύτερη σε κυκλοφορία ημερήσια εφημερίδα του νομού Λέσβου «ΕΜΠΡΟΣ» η επιχείρηση κάθε χρόνο επιμελείται και εκδίδει επιπλέον, διάφορα ψυχαγωγικά ή και χρηστικά ένθετα στην εφημερίδα,  βιβλία, τουριστικούς οδηγούς, οδηγούς αγοράς, περιοδικά, newsletters διαφόρων φορέων ή επιχειρήσεων  κλπ. Σε όλες τις εν λόγω εκδόσεις η διαχείριση των διαφημιστικών καταχωρίσεων γίνεται από την εταιρία. Διατηρεί δικό της εκδοτικό οίκο με την επωνυμία «εκδόσεις Αιολίδα».
Παράλληλα διαθέτει ηλεκτρονική έκδοση τόσο της εφημερίδας όσο και των βασικών εντύπων  της στην διεύθυνση emprosnet.gr, με μέση  επισκεψιμότητα ανά έκδοση   άνω των 4.200 αναγνωστών, μέσο χρόνο παραμονής επισκεπτών 3 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα, και επισκέψεις από 76 χώρες

Τα τακτικής έκδοσης έντυπα της εταιρίας είναι μεταξύ άλλων:

Α. Εφημερίδα και ένθετα

-    Εφημερίδα ΕΜΠΡΟΣ, 28 σελίδες, έγχρωμη, ελάχιστο τιράζ 3.500 φύλλα, σχήμα ταμπλόϊντ 38Χ26, ελάχιστες εκδόσεις 5 ανά εβδομάδα., συνδρομητές 3.500, (εκ των οποίων 20% στη Λήμνο)  και ηλεκτρονική έκδοση στο διαδίκτυο.  

-    ΕΜΠΡΟΣ – VIEW, ένθετο στην εφημερίδα δεκαπενθήμερο – κάθε δεύτερο Σάββατο - περιοδικό ποικίλης ύλης, 20 σελίδες, σχήμα 21Χ29, έγχρωμο, ελάχιστο τιράζ 7.000 φύλλα (τα 3.000 φύλλα διανέμονται δωρεάν σε επιλεγμένα εμπορικά πόστα της πόλης της Μυτιλήνη – τράπεζες, καφετέριες, νεανικά στέκια κλπ – με την μορφή free press). 

-    ΕΜΠΡΟΣ – SPORT, ένθετο στην εφημερίδα εβδομαδιαίο – κάθε Τρίτη- αθλητικό περιοδικό ειδήσεων και ευρύτερης αθλητικής θεματογραφίας, 24 σελίδες, σχήμα 17X24, έγχρωμο, ελάχιστο τιράζ 7.000 φύλλα (τα 3.000 φύλλα διανέμονται δωρεάν σε αθλητικούς χώρους – γήπεδα, γυμναστήρια, νεανικά στέκια κλπ – με την μορφή free press).  

Β.  Περιοδικές  εκδόσεις της εταιρίας

-    Τουριστικός οδηγός Λέσβου, έγχρωμος, σελίδες τουλάχιστον 200, τιράζ 100.000 τεμάχια, διανομή σε τουριστικές εκθέσεις, ταξιδιωτικά πρακτορεία, πλοία σε γραμμές προς Μυτιλήνη, ένθεση σε μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδες (ενδεικτικά το 2007 έγινε  ένθεση στην εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ»   το 2008  στην «ΗΜΕΡΗΣΙΑ του Σαββάτου» και στον «ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟ»  το 2009 στον «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ»  το 2010 στο «ΕΘΝΟΣ» και το 2011  στον «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ». Ο οδηγός είναι μόνιμα αναρτημένος στο διαδίκτυο με περιεχόμενο που διαρκώς εμπλουτίζεται στη διεύθυνση www.lesvosgreece.gr

-    Τουριστικός οδηγός Λήμνου, έγχρωμος, σελίδες τουλάχιστον 160, τιράζ 80.000,  διανομή σε τουριστικές εκθέσεις, ταξιδιωτικά πρακτορεία, πλοία σε γραμμές προς Λήμνο, ένθεση σε μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδες (ενδεικτικά το 2007 έγινε  ένθεση στην εφημερίδα της Βόρειας Ελλάδας «ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ» το 2008 στο «ΕΘΝΟΣ»  το 2009 στον Αγγελιοφόρο και σε 7 μεγάλες τοπικές εφημερίδες νομών της Βόρειας Ελλάδας και το 2010 επίσης στον «ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟ» λόγω του  ειδικού ενδιαφέροντος που παρουσιάζει για τη Λήμνο η αγορά της Βόρειας Ελλάδας και  το 2011 στον «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ». Ο οδηγός είναι μόνιμα αναρτημένος στο διαδίκτυο με περιεχόμενο που διαρκώς εμπλουτίζεται στη διεύθυνση www.limnosgreece.gr

-    Οδηγός ιδιωτικών επενδύσεων για το Βόρειο Αιγαίο. Αναλυτικός οδηγός επιδοτούμενων επενδυτικών προγραμμάτων στα πλαίσια του Δ ΚΠΣ, με χρηστικές πληροφορίες αξιοποίησής τους.
-    Ξενόγλωσσοι τουριστικοί οδηγοί. Ήδη κυκλοφορούν ειδικές εκδόσεις τουριστικών οδηγών για μεν τη Λέσβο στα Αγγλικά, Ρωσικά και Τουρκικά, για δε τη Λήμνο στα Αγγλικά και Ρωσικά.
-    Ετήσια περιοδικά  πληροφόρησης – υποδοχής των νέων φοιτητών στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Λέσβο και στη Λήμνο.  Έγχρωμα, σελίδες τουλάχιστον 60, διανομή σε  λιμάνια, αεροδρόμια, γραμματείες πανεπιστημιακών σχολών, νεανικά στέκια κλπ. Κυκλοφορούν κάθε Σεπτέμβριο, σε τιράζ 10.000 (Λέσβος) και 3.000 (Λήμνος) φύλλα.

Γ. Το τμήμα Ηλεκτρονικών Εφαρμογών "Sardine Digital Media"

Η Sardine Digital Media τμήμα της Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.  δραστηριοποιείται στο χώρο του Web Design, Development και Promotion, έχοντας παρουσιάσει δεκάδες έργα, που την έχουν ξεχωρίσει για την καινοτομία και τη δημιουργικότητά της. Με πάθος για αυτό που κάνουμε, παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που θέλουν να αξιοποιήσουν τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας για την επίτευξη στρατηγικών στόχων ανάπτυξης και κερδοφορίας. www.sardine.gr