EMITT 2014: We go as one, Ένα νέο Project της Επικοινωνίας Αιγαίου

EMITT 2014EMITT 2014EMITT 2014EMITT 2014EMITT 2014

www.expoturkey.gr

H Διεθνής Έκθεση Τουρισμού EMITT, συγκαταλέγεται στις πέντε μεγαλύτερες του κόσμου. Διεξάγεται κάθε χρόνο από το 1997 στην Κωνσταντινούπολη με πάνω από 4.000 εκθέτες, 60.000 επαγγελματίες του τουρισμού και περισσότερους από 100.000 επισκέπτες από 60 χώρες.

Η συμμετοχή φορέων και επιχειρήσεων στη διεθνή τουριστική έκθεση EMITT τους προσφέρει μια σημαντική ευκαιρία να συνάψουν επαγγελματικές συμφωνίες και να προβάλλουν το τουριστικό τους προϊόν στην παγκόσμια αγορά.
Η διάρκεια της έκθεσης είναι 4 μέρες εκ των οποίων οι δύο πρώτες είναι μόνο για τους επαγγελματίες του τουρισμού. Στα πλαίσια της διοργάνωσης λαμβάνουν χώρα διάφορες πολιτιστικές εκδηλώσεις, εκθέσεις και παρουσιάσεις. Η επόμενη έκθεση EMITT 2014 θα γίνει 30 Ιανουαρίου με 2 Φεβρουαρίου στο εκθεσιακό κέντρο «TUYAP Tuyap Fair, Convention and Congress Center».

Η μέχρι τώρα συμμετοχή της Ελλάδας
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Διευθύντρια της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης Κωνσταντινούπολης «EMITT», κ. Hacer Aydin, η μέχρι τώρα συμμετοχή της Ελλάδας στην έκθεση εξαντλήθηκε σε διάσπαρτα περίπτερα φορέων και επιχειρήσεων σε όλη την έκταση του εκθεσιακού κέντρου. Αυτή η έλλειψη συνοχής και κεντρικής οργάνωσης δυσκολεύει τους δυνητικούς συνεργάτες να προσεγγίσουν αποτελεσματικά τα ελληνικά περίπτερα.

Ένα κοινό Όραμα: Emitt 2014 – We go as one
Η «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.» με την επιτυχημένη παρουσία της τα τελευταία χρόνια ως υπεύθυνος οργάνωσης της παρουσίας διάφορων ελληνικών προορισμών στην έκθεση, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των διοργανωτών και για αυτό ζήτησε και πέτυχε μια κεντρική συμφωνία με την EMITT για τη διοργάνωση μιας ενιαίας παρουσίας των ελληνικών συμμετοχών σε έναν ιδιαίτερα προβεβλημένο χώρο της έκθεσης. Ο χώρος αυτός θα είναι κατ’ ελάχιστο 660 τ.μ. και θα κατανεμηθεί σε αυτόνομα περίπτερα διαβαθμισμένου μεγέθους με πρόσθετους χώρους για συσκέψεις και αποθήκευση υλικού.

Μεταξύ άλλων συμμετέχουν εκθέτες από χώρες όπως:
Αμπού Ντάμπι, Αλγερία, Αργεντινή, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Βουλγαρία, Βραζιλία, Τσεχία, Κίνα, Κριμαία, Δομινικανή Δημοκρατία, Ντουμπάι, Κροατία, Εκουαδόρ, Αίγυπτος, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιαπωνία, Ινδία, Ινδονησία, Ιταλία, Καζακστάν, Κένυα, Κόσσοβο, Κορέα, Κουβέιτ, Λίβανο, Μεξικό, Μαυροβούνιο, Μαρόκο Μολδαβία, Μαλδίβες, Σεϋχέλλες, Νότια Αφρική, Ταϊλάνδη, Περού, Ρωσία, Ουζμπεκιστάν, Κύπρος, Παλαιστίνη, Περού, Σενεγάλη, Σιγκαπούρη, Σλοβενία, Νότια Αφρική, Σουδάν, Τανζανία, Ταϊλάνδη, Τυνησία, Ουκρανία, Βιετνάμ κλπ.

Τα πλεονεκτήματα της συμμετοχής:
• Οικονομικότερη δέσμευση χώρου έναντι της ανεξάρτητης συμμετοχής.
• Σύγχρονος, μοντέρνος και εργονομικός σχεδιασμός του περιπτέρου σας.
• Εγκατάσταση, τοποθέτηση και απομάκρυνση του περιπτέρου και του επικοινωνιακού σας υλικού.
• Απαλλάσσεστε από οποιονδήποτε άγχος όσον αφορά τις διαδικαστικές και τεχνικές λεπτομέρειες.
• Αποκτάτε πρόσβαση σε μια σειρά από πρόσθετες παροχές, όπως εκτύπωση – διανομή προωθητικού υλικού, μεταφραστές κ.ά..
Σε συνεργασία με τους διοργανωτές της έκθεσης θα σας εξασφαλίσουμε συναντήσεις με εκπροσώπους επιχειρήσεων και φορέων.

Η «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.» στην Τουρκία
Η εταιρεία μας έχει επικεντρώσει τη δράση της στην τεράστια αγορά της Τουρκίας έχοντας στο οπλοστάσιό της τέσσερα βασικά πλεονεκτήματα:

  1. Την απόλυτη καθετοποίηση των δραστηριοτήτων της, που της δίνει τη δυνατότητα να επεξεργάζεται και να υλοποιεί ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές λύσεις για τους πελάτες της.
  2. Την υψηλή εξειδίκευση των στελεχών της σε θέματα branding γενικά, αλλά και στις επιμέρους πλευρές της σχετικής επικοινωνίας (σχεδιασμός καμπάνιας, σχεδιασμός επικοινωνιακού υλικού, εντοπισμός και προσέγγιση ατόμων και ομάδωνστόχων, επικοινωνιακή κλιμάκωση και συνδυασμός μεθόδων).
  3. Την άριστη γνώση της τουρκικής αγοράς, των ιδιαιτεροτήτων και των τρόπων προσέγγισής της, λόγω της μακράς ενασχόλησης των στελεχών της εταιρείας και της μελέτης των σχετικών παραμέτρων.
  4. Τις άριστες σχέσεις με παράγοντες της τουρκικής αγοράς σε επίπεδο πολιτικών παραγόντων, αιρετών της αυτοδιοίκησης, αιρετών Επιμελητηρίων και επαγγελματικών ενώσεων, στελεχών μέσων ενημέρωσης και επικοινωνίας κ.λπ..

Με βάση τα πιο πάνω στοιχεία, έχουμε επενδύσει στρατηγικά τα τελευταία χρόνια στην τουρκική αγορά, ιδρύοντας θυγατρική εταιρεία με έδρα τη Σμύρνη, όπου βασικός μέτοχος είναι η εταιρεία μας, αλλά συμμετέχουν ως εταίροι και Τούρκοι συνεργάτες με εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα επικοινωνίας και επιχειρηματικών συμπράξεων.

Τα τελευταία τρία χρόνια συμμετέχουμε και στις δύο βασικές τουριστικές εκθέσεις στην Τουρκία (ΕΜΜΙΤ της Κωνσταντινούπολης και FUAR της Σμύρνης) με περίπτερα που δημιουργούμε και υποστηρίζουμε για πελάτες μας, αναλαμβάνοντας για λογαριασμό τους τη συνολική διαχείριση του περιπτέρου (γραμματειακή υποστήριξη, μεταφραστική υποστήριξη, οργάνωση επιχειρηματικών επαφών, εκδηλώσεις και events προσέλκυσης κοινού και επιχειρηματιών και προβολής των συμμετεχόντων κ.λπ.). Οι πελάτες μας είναι μεμονωμένοι επιχειρηματίες, ομάδες επιχειρηματιών, Eπιμελητήρια, Δήμοι και Περιφέρειες.

Ενδεικτικά της επιτυχημένης παρουσίας μας είναι δυο στοιχεία:
• Στην έκθεση ΕΜΜΙΤ της Κωνσταντινούπολης συμμετέχουν κάθε χρόνο πάνω από 4.000 εκθέτες σε περισσότερα από 1.000 περίπτερα και από αυτά μόνο 15-20 βραβεύονται με διάφορα βραβεία (οργάνωσης, πρωτότυπου σχεδιασμού, επιτυχημένων προωθητικών ενεργειών, επισκεψιμότητας κ.λπ.).Tα δύο τελευταία χρόνια, περίπτερα που σχεδιάστηκαν, οργανώθηκαν και λειτούργησαν καθ’ ολοκληρία από την εταιρεία μας, βραβεύθηκαν. Συγκε¬κριμένα, στην ΕΜΜΙΤ του 2012, περίπτερο της Λέσβου επιφάνειας 66μ2 βραβεύθηκε ως το «Πλέον Eπισκέ¬ψιμο Περίπτερο», ενώ στην ΕΜΜΙΤ του 2013 το περίπτερο των νησιών του Νοτίου Αιγαίου επιφανείας 84μ2, βραβεύθηκε ως το «Πλέον Oργανωμένο Περίπτερο».

www.expoturkey.gr